Monday, August 31, 2009

Lapor Tahap Gaban....


Lihatlah dunia,betapa aku lapornya minggu lepas....semua gara2 balik ipoh....jadi aku ternampak seekor anak kucing yg masih belum tumbuh banyak bulunya,,,,comel gak la tp perut aku dh lapo....maka aku mengambil keputusan menangkap gambo seolah2 aku makan kucing ini dan seterusnya menahan diri dari lapo dan dahaga sampaila aku berbuka...



pic yg sama dari angle lain....adik aku amik dari sini.....



Pergi bengkel lepas tu...sangat la terkejut...mmber dah pkai nokia 5800...sangat aku kagum lantas aku mengambil gambar dengan hp beliau...setelah puas digodek2,aku pn bg balik hp beliau....

16 comments:

*Miss Geli^ said...

tetiba kucing tu terkencing dallam mulut ko..padan muka kan?

mama kiter said...

uiittt nonon.nape lah sampai nak di telan baby miow tuuu..sian dia.

mama baru dpt 3 ekor baby miow..putih semua..cute sgt..

n0n0n said...

miss geli...
keji la ko ni geli...aku tak terpikir pn,mcm mana la ko leh pikir?mesti ko penah terkena kn?kekeke

mamakiter...
saje2 la kak...bosan tggu mak sy berborak,tu yg main2 kejap tu...yg sy pgg tu saspek albino kak...putih semacam je sy tgk n then mata nye merah pucat...urghhh,sgt rare kucing itu...lupa nk culik bawak balik...

NenekPenne said...

ayat skema yang last tu...ha ha ha...

anak kucen memang comel...

n0n0n said...

ha ha ha ha ha....kepala fening sket...tgh tahan sakit gastrik ni nek..tu yg terskema sket....bela la sekor nek anak kucen....

mamarempit said...

mama dulu mase kecit2..sampai la ke tua ni...suke buat cam tu....hahaha...nape ntah...kdg2...letak molot kucing tu dlm telinga....sejuk je...takpun....lagekan idung....basahje....rase cam aman gitewww

n0n0n said...

kekekeke....ade gang dah...tenkiu mama sbb tanpa segan silu ngaku wat mcm2 kat kucen....

LimeLoLLipop said...

oit oit.. sabo sabo...
takan sambil berbuka sambil nak jadi pembunuh kejam kot.. teehee.... ;p

n0n0n said...

mana ade jadi pembunuh kejam...aku syg kucen laaa...saje nk nyakat je...jg report kat WHO lak weh

Siti Farah Wahidah said...

SAYA NAK LAWAN TULIS ASKARA TU!!!! HEHEE.... MENANG!!!

Siti Farah Wahidah said...

hihihihihi jgn marah.. gurau jek.. awaklah menang

n0n0n said...

xpyh lawan la cik adek oi....yg tu aku alter html coding nye...kalo menang pn,aku leh wat jadi sejuta patah perkataan lak....kekekekekeke..

bulan posa ni tak baik marah2 jadi watpe nk marah?

n4dh!3r4 said...

hahaha..mmg fear factor lar gamba ko non..ade peluang aku nk wat cmtu gak! best2!!

n0n0n said...

buat la....tp aku nk ko telan terus kay....wakakakkakaka

LuVidA^^ said...

da x de keje ke?
hahha...
g la panggang kucen tu..buat lauk..

n0n0n said...

kucen tak sedap sgt....tikus lg sedap kut.....wakakakakakaka