Tuesday, August 11, 2009

POLL???

poll dah tutup so inilah masanya untuk reveal the truth...huhuhuhu....aku sangat berat laa...dalam poll tu cuma satu je betol....0.12tan=120kg tu je yg betul...malas tul nk wat keje ni...tp boss nk gak so nanti2 la aku post len...

9 comments:

*Miss Geli^ said...

mana poll?
dok napok pung..
nipu jek nih!!!

n0n0n said...

ada sebelah kanan nye column tu gapo dio?lamo doh ttup...mung ja dok napok...hok ore laing napok ja...kato nujum pok blale(nujum pak blalang),dok napok tu tando nyo dok lamo la tu...wakakakakaka...gurau je akak jennifer geli...jgn marah

LuVidA^^ said...

la ye ke???
120 je..
ceh..
ida mati2 vote 150 hahahhaa...
:P

kaklia said...

entah lah ek...tgk kat gambar nonon tu tak de lah nampak gemok sgt...mcm nampak badan jenis besar lah....tough gituewww...auwww....lariiiiiiiii....

n0n0n said...

ida:
wakakakakaka...kalo tak jaga makan,mau jd 150kg beb

kaklia:
tu gambar time 105kg kak...skrg dah naik sket....huhuuhu....tough ke?wakakakakaka...xdelah...rangka je besar...almaklumla,dlu men ragbi...kekeke

ain said...

overweight ker..???mcm tak je.

n0n0n said...

over la kak...

LuVidA^^ said...

over excited tu...
:P

n0n0n said...

ida:
cis...over confident laaaa...wakaka