Tuesday, September 1, 2009

nasik yg dah basi

tolong jgn salah faham ye....xde nasik basi di sini...cuma gambar ni je yg dah basi....mknn berbuka aku time sengkek giler....nasik goreng pattaya...nasik nye cuma ada bawang dan cili padi je...huhuhuhu....tp tanpa beliau,sudah tentu aku tak dapat teruskan hidup di dunia yg penuh pancaragam...eehhhh,pancaroba daaaa....k la uollss.....aku nk balik dah ni,nk g tesco,cadang nk makan kambing berbuka nnt(terliur tgk kak kin mkn kambing nye pasal)......

11 comments:

Siti Farah Wahidah said...

Ni lah mknan sy mase tgah kaye gle.... bg sy dah cukup sdap... Nggaaa... abeh ape plak mknan awak ms tgah kaye gle????

n0n0n said...

mknn tyme kaya?mana ada...cuba baca betul2....ayark,ok di bawah ni bahan2 resipi aku tu

nasik,garam,minyak,bawang,cili,telur.

tu je...mmg sedap la kalo tgh sengkek....time kaya lak aku mkn kedai..abis sumer konkrit dn tiang kedai aku makan...nama pn "makan kedai" kn?

NenekPenne said...

oit..sila bersyukur ok...
ada oarang tu lagi susah tau..nak makan telur pun tak dapat...
hagaknya cenggitulah orang miskin makan ya... entah2 nasi dgn garam jer.....

kaklia said...

salam nonon, telor tu pun dah sedap dah tuh. akak kalo lauk telor hari2 pun tak pe...:)

n0n0n said...

nenek:
aku penah tyme kecik makan nasik ngan garam je....huhuhuh...teringat arwah nenek aku....alfatihah..

kaklia:
sy pn boleh je nk makan telur hari2 tp kang yg seksanya bila kentut asyik bau telur je.....wakakakaka

dekboy said...

nampak macam sedap je tu...
yummyyyyyy!!!!

LuVidA^^ said...

huhu..non..ko ske mkn kambing ek?

n0n0n said...

dekboy:
kalo sedap nnt abg n0n0n masak kn utk dekboy...tp kne la ajak abg n0n0n dtg umah men ps2 dlu....wakakakakaka...

ida:
aku suka mkn mcm2 woooo....lg pelik suatu makanan,lagi la aku nk try....

NenekPenne said...

menyayat hatinya aku dengar ko penah makan nasi dgn garam...

Siti Farah Wahidah said...

Haaahaaah... Makan kedai??? Aaaa... Favourite sy memang nasi yg awak viewkan tu... Nyum2x... Tak kisah lah dapat gelaran makanan golongan sengkek di dunia sekalipun... Kikiki

n0n0n said...

tapi sedap gak nek..nasik sejuk tu letak minyak yg dah dipakai(sikit je) ngan garam....mmg sedap kalo tgh lapor atau kebulur...