Tuesday, August 18, 2009

tag dari luvida...sungguh malas aku nk jawab

1) Anda rasa anda HOT?
takdela...aku cool je...aku tak layan HOT.fm tapi SINAR.fm....wakakakaka

2) Upload FOTO kegemaran anda


3) Mengapa anda suka foto ini?
sebab rasa heppy bila bersama dia...

4) Bila kali terakhir anda makan PIZZA?
bulan 6 yg lepas....adik aku bawak balik lepas dia abis shift mlm kat pizza hut

5) LAGU terakhir yang anda dengar?
fotograf - jangan kau ucap selamat tinggal.....terdengar kat radio,takde feel nk jiwang pn pg ni

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan TAG ini?
buat report analisis pasaran dan cadangan

7) Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan NAMA apa?
n0n0n

8) TAG lagi 6 orang

* kak nor
* kaklia
* kak ain
* ccz
* NenekPenne
* mummysya

9) Siapa no 1 bagi anda?
akak yg baik hati yg dikenali melalui blog beliau....sangat best life beliau

10) Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
kak ain?hubungan sulit ke?apa punya soalan la....hubungan dengan suami dia la kut

11) Kata sesuatu berkenaan dengan no 5
nenek yg haru biru...tapi seronot baca blog beliau kerana tersangat la telus dan takde kaber2

12) No 4?
seorang pengkritik yg baik....suka baca update beliau ttg politik

13) Siapa orang no 2?
yg no 2 ni kak lia....sgt suka masak kut

14) Bagi pesanan kepada orang no 6
kak...bila nk g karoke?lepas raya nk join u alls ye?

k...aku dah jawab tagg ko ni ida....huhuhu...nk sambung wat keje balik.....

No comments: