Tuesday, August 25, 2009

哈拉? @ Halal?



aku tak tgk lg video ni tp saje posting sbb tgh tensen duit gaji blm masuk....sabor n0n0n,sabor....bulan puasa ni...............

12 comments:

ain said...

tengok lah...kelako!!!!

n0n0n said...

dh tgk tp tanpa sound....taktau nk gelak ke tak...tgh takde mood...

kaklia said...

sabor non sabor...bukan nonon sorang je tgh tensen nih, ramai lagi dok mengira hari je nih....:)

n0n0n said...

tgh sabor la ni kak...kalo tak dah naik finance dept gigit meja dn berubah jd hulk....

LimeLoLLipop said...

kelakar la video nih... hehehehe..

n0n0n said...

video ini leh didownload..sila klik banner 15malaysia kat atas tu untuk sedut.....

NenekPenne said...

alah nonon, lambat dapat gaji, lambat la gaji ko abis... seee positive ok...

bspotgurl said...

I lagiii laa belum dpt gaji.. awal lagi pe..hihik bebawak bertenang ye

n0n0n said...

yelah2...tgh bertenang la ni wahai nenet dn bspotgurl......hari dah cool dah sket...smlm officer finance ckp hari ni dapat claim....lalalalala

NenekPenne said...

oo!!! dapat claim jer ko lalalalala eh......

n0n0n said...

ate xkn teman nk lulululululu pulak nek?

dekboy said...

alahai abg nonon..
lambatnye gaji masuk..ishh siannnn