Monday, August 17, 2009

ninja ke stalker?


wakakakakaka.....ni pic aku pkai topeng ngan spek itamku...ada gaya ninja lak aku tgk tp bila perati betul2 mcm stalker yg gila seks kat jepun tu pn ada.....wakakakakaka....tp seriyes,aku rasa konfiden masuk spital mcm ni....wakakakaka...mmber aku leh terkujat tgk aku td...anyway pkailah topeng wahai rakan2 utk mengelakkan babi dari masuk ke dalam idung dan peparu anda....wakakakaka

3 comments:

LuVidA^^ said...

babi mne muat nk msuk lam idung..
kehkeh...
smart lak kai topeng ek..heehee

imMa ~vOguE```~~~ said...

ko jangan xtau, kat opis aku pakai topeng jer mase ngadap student... dah macam doktor pun ade... hahaha

n0n0n said...

ida:
ye tak ye lak....dah tu nape mereka memanggil ia selsema babi?skema sungguh ayat ku ini

imma:
ko mmg ada bakat pn...wakakaka...cuba la posting n3 ko pkai topeng,meh aku tgk mmber aku ni pkai...wakakaka