Monday, August 24, 2009

辣辣辣辣辣辣。。。 色日夜色 阿庫伯三個...!!!!!!!!!

hari ni seriyes aku bosan tahap nk menjelmakan diri jadik gorilla.......dah la tido tak cukup...huhuhuhu....sila abaikan tajuk entri sebab aku pn tak paham camne leh tetiba jadik tulisan cina....jadi untuk n3 hari ni aku persembahkan luahan hati versi gorilla........!!!sila layan....amaran: bimbingan org dewasa untuk membaca blog ini adalah harus untuk kanak2 bawah 12tahun...sangat sensitif kepada mereka....
.......
......
.....
....
...
..
.

merenung nasib masa depan.....adakah esok gaji akan masuk?


kadang2 terasa nak ngamuk gak bila asyik stress je kn...tgk je la gaya macho gorilla tersebut....sgt tertekan dan stress sewaktu hendak membuang isi perutnya....


kadang aku rasa nk tido je...paling kurang seminggu bantai tido je....time tgh tido tu lak takde sape nk ganggu dan kaco sampai aku leh lena mcm gorilla ni...lena sampai berdengkur sorg2....


teringin nak kembali ke zaman lampau ketika masih muda remaja....teringat waktu jamming ngan kawan2...pukulan dram yg bertenaga dari aku,petikan gitar yg syahdu dari doot, nyanyian lunak ahho...rindu nk ketuk dram...tak dapat ketuk, posing tgkap gambar mcm gorilla ni pn ok gak kut....


terkenang pulak org yg aku cintai....lama dah tak dating....almaklum la,sibuk....tapi kalo dapat dating mcm gorilla kat atas ni pn ok gak pe....u suap la i yang...buweekkk....nk muntah tul ayat cenggitu.....kekekeke...


memandangkan saluran pernapasan aku tersumbat, haruslah aku clean & clearkan kawasan terbabit...namun di bulan puasa ni,kene operasi waktu malam arr...kekekekeke


jadi begitulah luahan hati aku....dah nk menjelma jadi gorilla jadian dah weh....macam2 tersumbat dalam kepala ni...rasa nk je aku smackdown boss aku ni dalam mode gorilla....sure best kn...muahahahahahahahahaahhahaha....


p/s : aku dah jemu makan nasik ngan telur je......

8 comments:

Kaseh said...

wakakakakkakakaka... entry pengubat ngantuk yg paling besh.. tenkiu2..

bspotgurl said...

hahhaa - ingatkan ape kebendenye tadi... very cute

Imma Yusri said...

bengong tol post ko kali ni... mental down betol ko wehhhhh... puase wehhh kena banyak bersabar... yang ko tensen2 ni nape??? apakah problemas anda??? bole saya bantu???

intanurulfateha said...

.haish
.xde binatang laen ke?
.huuuu

.apsal tibe2 leh jd tulisan cina?
.musykil tul ;p

n0n0n said...

kaseh:
ilang ngantuk takpe....jgn ilang duit..kekekeke

bspotgurl:
cute ke?hehehehehe...

*tersipu2 gorilla aku...

imma:
problem biasa arr beb...kekekeke...pe crita dak2 yg lain?senyap gempita je?

n0n0n said...

sensei intan:
aku tak jumpa binatang lain lg la cikgu...wakakakaka....mesti ko jeles kn aku nye pc leh wat tulisan cina?tp hakikatnya aku pun tak paham maksud tulisan cina tu....

hurly-burly-promulgate said...

hahahaha....lawak rupenye incik nonon ini..

n0n0n said...

lawak ke?takdelah....just to be myself....