Sunday, August 16, 2009

MICCOS tu apebenda la pulak?




last weekend keje....penat giler...dah la kene angkut banyak baja....anyway ni antara gambar yg dapat di snap....yg lain ada dlm hp cokia,tak dapat nk transfer lg....nk kne tukar hp yg ade "gigi biru" ni,baru senang sket...huhuhuhuh...anyway pd hari itu ramai sgguh orang di sana....takutnya aku pd h1n1.....huhu...dah la aku terlupa nk pkai topeng ultraman yg aku beli semalam nya..huhuhu....nk rembat anak sedara aku nye topeng, nangis lak dia....anyway layan la gambar2 yg ada ni....kat bawah ada F1n1(nama sempena wabak skrg ni)....nk naik tp rasanya mcm tak muat lak tmpat dduk tu....

lastly inilah gambar muka aku dgn baju baru....wakakakakaka...

7 comments:

kaklia said...

wakakaka...f1n1 ek...gelak akak baca nih....cam ner tau tak muat nonon...try lah dulu....hehehe...

LuVidA^^ said...

nk jugak enteprem muke..lala..

ain said...

amboiii...makin hencem bila pakai baju baru tu.

n0n0n said...

kaklia:
saje reka tp mmg betul la,f1 ni kn ramai yg tgk....kita skrg ni ade h1n1...jadi kerajaan galakkan kita tak g tempat2 crowded...f1 lak setiap kali ada race mesti crowded jadi terhasil lah f1n1...ekeke

ida:
saje nk celen blog ida yg byk enteprem muka gak...wakakakaka... keji dan hasad dengki tul aku ni kn?

kak ain:
hencem?nngeeeeeee...mana ada kak..kalo hencem dah ramai dah pompuan kejar sy ni...wakakaka

kaklia said...

nonon...resepi cekodok maggi akak tu kan akak lupa nak ckp maggi tu kena rendam air panas kasi lembut dulu tau...akak dah edit kat blog akak...buat lah non, sodap...:)

mummysya said...

F1N1, kelakar!!!!

Anyway, tq coz sudi baca blog akak.

Nanti dtg KL mehlah jumpa...

n0n0n said...

blog akak menarik sbb tu sy baca....boleh je nk jumpa...takdehal la kak....