Monday, September 7, 2009

Gerhana...macam lagu M.Nasir je?



baru masuk opis pg ni...semalam cuti...kekekeke....mengong lak kepala ni,tak cukup tido ngan runsing kut....anyway layan la video baru ni....taktau lak ape crita,takleh nk donlot lak....ok la...nk wat keje sket...nnt aku akn blogwalking sambil kurangkan stress dn sakit di hati...hahahahahahahahahahahahahaha

10 comments:

kaklia said...

mana ada lagu nonon, tak dgr pun. dorang berlakon drama lah...

n0n0n said...

ayark....akak tersalah faham....tajuk drama ni Gerhana....kn ada lagu yg tajuk macam ni gak...nk kne nyanyi utk akak ke?mana tau,kut2 tak dapat cam...kekekekekekeke

makcik rokiah said...

tu lar..
len kali time cuti kamu keje... baru tak stress... hahaha..

LuVidA^^ said...

kalu cuti x on9 la ek..
emm..
sakit ati nape non?

n0n0n said...

dah nama pon cuti,duk diam2 la kat umah...kekekekeke.....tapi hakikatnya tak....malas nk g CC la weh...sakit ati?hahahahaha...hanya Tuhan saja yg tau...

n0n0n said...

makcik rokiah:
kalo mcm tu time keje cuti la ek?best gak tu,lepas ni jadinya keje 2hari, cuti 5 hari la ye?kekekeke

LuVidA^^ said...

da dapat on9 fre kt opis...x yh la gatey nk g cc..huuu....

x mo cte suda..
bia skt ati sorg2 :P

n0n0n said...

ida:
kat opis limited access...xleh nk surf sembarang....wakakaka...bukan xmo cerita tp aku tak suka org tau kisah ni....wakakakakaka

kaklia said...

cuba ko nyanyi lagu tu nonon...ko rekod lah masuk dlm blog nih....mesti hari2 akak nak dgr sore ko non....heeee....

n0n0n said...

kaklia:
wakakakakakaka....xsedap la kak...dah lama tak karoke,pitching pn terabur...nnt la ye aku prektis lebih gigih baru aku upload sini...wakakakakakaka