Monday, September 14, 2009

Duit kecik bukan baju kecik...!!



video 15Malaysia....layankan je la.....aku nk bg byk posting je.....lg pn tgh tggu nk cakar muka boss aku ni....ngam2 kuku aku tgh panjang....wakakakakaka

8 comments:

LuVidA^^ said...

huhu...ko ni non...asek bengang ngn bos je....xde lgsg bg contoh yg baik..utk org yg belum keje cm ida ni

n0n0n said...

ko blm tau lg betapa kejamnya dunia ni ida oi....ko tggu arr bila dah keje nnt...aku xmo bg harapan yg palsu mcm aku kne dlu.....

Nazra~ said...

tp aku rasa skang yg byk nya baju kecik

wakakka

^__^

Siti Farah Wahidah said...

Meh, siti potongkan kuku nonon... Pemalas jd org.. p jd kucing je nonon.. Wahaha

kaklia said...

selamat hari raya non....:)

n0n0n said...

nazra:
wakakaka....tu yg nampak pusat tu kn?sslllrrrpppp...selera aku tgk...wakakakakaka

siti:
jgn arr potong...aku nk simpan kuku ni bg jd mcm wolverine...

kaklia:
selamat Hari Raya juga kat akak...duit raya kak? =)

Siti Farah Wahidah said...

nonon, bile nk post kad raye kat blog. kedekut eh

n0n0n said...

alahai...aku nk balik dah ni...tak sempat arrr...esok je la ye siti...aku tau,ramai yg tggu aku buat kad raya walhal aku mmg malas pn...tggu org tgur je...hahahaahahhaha