Monday, September 14, 2009

Ku garu kepala guna kaki....???

ahaks...sungguh bz hari ni...tak sempat nk posting apa....sila abaikan tajuk n3 sbb kpala tgh bingung dan ada masalah mental sket.....huhuhuhuhu.............. hari ni nk wat n3 bergambar la...sng nk cerita kat smua org...

bgn pagi dgn perasaan tak best pg ni.....

muka pn toya je....apahal ko n0n0n?

otak ada rasa macam buntu je....terasa mcm kucing bawah mangkuk....samapai pejabat aku jd bingung...banyak keje ni,nk kne return stok,bank in duit bagai....arghhhh

tp aku maintain senyum depan sumer org....tmbah2 kpd mereka kaum hawa yg seksi2 kat ofis aku ni...ahaks..

nampak boss je aku rasa nk nyorok...bkn takut nk jumpa tp aku tgh geram sbb claim tak dapat2 lg ni....kalo nmpak muka bos,dikhuatiri yg aku akn cakar muka bos....huhuhuh

maka aku cuba utk legakan sakit kepala dan mental ni dgn merendam kepala dlm lubang jamban tp apakn daya,aku tak mampu sbb kepala aku besar.....tp ada gak la cubaan utk melakukannya....

tiba2 bos sergah aku dari belakang.......bayangkan la gaya beliau mcm ni...sape yg tak terkezut,mmg lama la hidup.....wakakaka

maka aku pn terkujat la sbb ditegur boss....giler kau boss?bg la salam....naseb tak terbatal puasa aku....sikit lg je aku nk kluar beli mekdonal mcm cik geli ckp....ahaks...

rupanya beliau bgtau,yg esok leh dapat cek....harap betul la boss....kalo tak betul,aku nk resign 24hours notice....siap laaa......kalo aku berenti,leh aku amik offer dari Kulim tu...gaji lebat,hidup pn tak merempat.....



9 comments:

Anonymous said...

Nonon tiru kite, post gmbr kucing... u follow me............ hahahaha =p

NenetPenne (NP) said...

ko memang ada masalah mental... cian ko....

n0n0n said...

siti:
aku ade tiru ek?xtau la pulak...sowy k....xsengaje pn,lg pn smlm ada terjumpa en. thirumugam kat plant...wakakakaka......

nenek:
nek...jgn la kesiankan aku nek...aku ni bujang lg,xpe ar...ahaks....aku rasa kn nek,kalo aku dh kawin baru la sembuh kut masalah mental aku ni...wakakakakakaka

LuVidA^^ said...

cess...ida cte bnci kucen...ko taruk kucen kt cni...melawan nmpk...

n0n0n said...

abes takkan aku nk pkai muka hanjeng lak ida oi?kang aku kne samak....

dekboy said...

hahaha tomel la kucing2 tu..

padan la plak ngan entry..

apapun abang nonon chilll je..wakakaka!!

n0n0n said...

ekekekekeke.....ade pon dekboy menyinggah blog abg n0n0n...igt takmo sggah dah....saje je tu dik...tgh tensen ni la yg berlaku kat abg n0n0n....cari gambar2 yg best n then wat cerita...amcm?best tak?waklakakakaka.

NenetPenne (NP) said...

@nonon: kalau ko kahwin nonon, masalah air naik kepala yang settle...maka tiada lagi air tertunggak..bil telah dijelaskan... muahahha....

opsssa aku posa, aku posa......

n0n0n said...

wakakakakakakaka....air naik kepala?penyakit lelaki ni...ahaks...nk kawin tu mmg ada hati nenek....tp sape la nk kat aku ni?ahaks.......