Tuesday, October 20, 2009

Jom berkelah?

tajuk takde kne ngena pn ngan n3...wakakakaka.....tp best tak kalo smua kwn2 bloggers hang out n berpiknik kat tepi pantai or air terjun kn?tp sape nk organize?wakakakakaka....kalo ade yg nk organize,jemputla aku sama ye.....miahahahaahahahahaha.....

ok back to the point....aku sbenarnya nk cerita pasal gambar2 yg aku post smlm....so mari kita go thru satu2....

1. gambar yg 1st ni aku tgkap smlm sblm g jumpa client kat sunway mas....yg shoot gambar ni adalah trainee baru yg gile mnangkap gambar...

2. yg 2nd ni pn pd waktu yg sama di oldtown kopitiam...cuma angle je lain...betul tak cakap aku yg dia giler tangkap gambar?

3. gambar ni lak minggu lepas nye gambar waktu kitorang dah abis keje.....g minum kat ole2 seksyen 18....saje buang masa....aku lak leh wat muka camtu....sgt huduh...huhuhuhu....

4. yg ni lak kira candid arr...mmg aku tak ready pn....diorang suka tgkap gambar time aku tak ready...siut je....

5. yg ni lepas men netball minggu lepas....sgt penat weh.....aku ingatkan main netball ni senang la tp susah gak siut.....lepas main netball ni kitorang lepak kat pak li kopitiam....Kay blanje makan...muahahahaha....lupa lak...yg sebelah aku tu namanya Khairiah kut....tak ingat full name tp aku pggil K je....

6. gambar ni lak adalah gambar pemain yg ganti aku pd game ke 2....kalo korang nk tau,ni la GM aku....sgt sporting walaupon kdg2 aku geram sbb susah sgt nk jumpa dia ni time aku perlukan approval dia...cis...

7. snap candid aku ngan boss yg sdg berbincang strategi nk kalahkan opponent dari department lain.....lbh kurang mcm ni la dialog aku..."bos,kalo dpt bola kita kne men jahat sket....baling bola kuat2 bg kne muka opponent...kompom diorang tak marah....bos kn seorang bos?"lbh kurang mcm tu arrr....boss aku lak leh tanya leh ke tak wat mcm tu...wakakaakakaka....sama2 tak penah main netball,bedal je la boss...

8. kelihatan wajah aku yg pancit sdg mengepam rokok...muakakakaka.....walhal aku tgh men tendang2 bola netball kat tepi padang sambil tggu bila la boss nk pancit....

9. aku main di posisi WD...giler arr...kecit je WA tu....takut woo aku nk jaga dak ni...mau aku terjatuh atas dia then patah tulang,sape yg susah?aku jugak......

10. gambar yg last ni lak snap pd 2mggu yg lepas kat pwtc....si K ngan jaja paksa aku bergambar ngan diorang...ish,segan aku weh....

so itulah td ulasan utk gambar semalam....sekian....

3 comments:

Admin CCZ said...

NoNon lah organise..akak kerja di kaki bawah gunung..ada banyak aktiviti kembara dan berkelah..air terjun pun cantik sangat..

n0n0n said...

ayark....jauh tu nk ke utara...mmg la best tp kne la kmpul smua blogger utara dlu...hehehehe...apa kata akak kmpulkan...?

bspotgurl said...

u ahh gi organise
tapi dimana yea?