Tuesday, July 28, 2009

URGH....LAPAR NYEEEEE........!!!

Malam ni aku nk masak apa ye...lapa giler perut aku ni...dah 2hari aku tak makan nasik...waaaa....nak save duit nye pasal,aku sanggup beli breakfast dan makan separuh pagi separuh lg tengahari....bila petang lak,tahan la lapar ni walaupon aku ade gastrik....dah la handphone rosak....nk repair sendiri,barang ngan perkakas kene order tapi tunggu la 10hari....nak taknak kene antar kedai...kopak rm60...kalo order sparepart,baru kne rm35....urghhhh...xpelah...nk wat mcm mana...banyak info penting dalam hp ni...eh?dah abis keje dah?tak perasan lak aku....ermmm...g giant or tesco jap la...nk shopping sket...of coz la beli raw meat or chicken or fish...muahahahaha....so esok la aku cerita apa yang aku akn masak mlm ni....

3 comments:

kaklia said...

tak sabar nak tunggu citer nonon masak apa mlm nih....heeee....

CCZ said...

salam nonon..

kak baru baca posting-posting nonon..jangan mudah putus asa. Setiap sakit walaupun migrain ada penawarnya. Tahniah kerana nonon berani mencuba di dalam bidang ternakan ikan. Bukan mudah tu. Tapi nanti kalau ikan-ikan dah boleh dijual beritahu akak..Akak nak cuba masak ikut resepi yang nonon bagitau dalam posting kelmarin dulu..tapi ikan kena courier lah..hehehe

n0n0n said...

kaklia...
dah post dah....tgk la...komen la sket

kak ccz...
sy ok je kak....takde hal...kata org jawa,optimis...hahahaha...ok kak...nnt dah besar ikan tu sy bgtau la....kalo sedap beli lagi...hahahaha