Tuesday, June 15, 2010

Cabut bulu ketiak guna gigi sendiri?

ceh....tajuk kat atas takde kene ngene pn,saje je merengkn otak...hahaha....lama tak hapdet...btw aku baru lepas tgk wayang sorg2 untk kali ke brapa puluh ntah....bila r aku nk akhiri zaman kegemilangan lone ranger aku ni?ayark.....btw td aku tgk "Karate Kid"....ramai gak time hari keje ni....mayb ramai yg trus shoot dr opis ke wyg kut....tp apadahal pn?janji aku dpt tgk...seriyes mmg best gak r....Jaden Smith berjaya bawak watak Xiao Dre dgn mantap...mmg like father like son kut....Jackie Chan usah ckp r....otai kut....hahahaha.....owh...lupa lak,baru abis baca novel cinta sufi karya Ramlee Awang Murshid....sgt best hasil karya beliau...dalm masa yg sama aku jadi insaf dgn petikan tafsir Al-Quran yg akui jarang aku baca....moga Allah bimbing aku ke jalan kebenaran......amin....so kepada sape2 yg belum tgk Karate kid,sila g tgk....kpd yg nk baca novel ni,sila baca novel terdahulu sbb ni novel keempat sambungan dari novel terdahulu....





4 comments:

Nazra~ said...

wei ang ada ka novel yg tu? menyesal gila semalam aku tak beli. tp ok gak sebab yg lelain sblm tu aku takda beli :(

n0n0n said...

owh sgt best ini buku....kalo nk senang paham beli je empat2 siri terus bermula dari bagaikan puteri,cinta sang ratu,hijab sang pencinta n cinta sufi ni....ekekekeke...

Naima is IMMA said...

wah.... nononovela sekarang... walawei, aku pun layan wayang sorang2 gak... sabo jer lar... nak wat camne, idup kite tiada pasangan lagi... huhuhu... kalau teman tu ramai... ko pun teman aku rite...

n0n0n said...

ayat sedey la lu beb....jgn r ckp mcm tu...kata hati keras mcm rock...wakakakaka....normal beb,aku tak kisah la xde aweks ke apa janji ada teman2....tenkiu sbb jd teman aku....selamat hari teman sedunia weh....eh?bkn hari ni ke?hahahaha