Sunday, June 27, 2010

Aku terima nikahnya..........

hahahahahahaha...tajuk kali ni xde kne ngene kay?tp ada sket je kne ngene....aku terima nikahnya karier bt kerjayaku skrg dgn mas kawin dibayar terus ke akaun maybankku setiap bulan,cucuk atm,tunaiiiii....hahahahaha....aku sgt la konsentret ngan keje aku skrg ni....nk tau knape?sambung la baca kat bawah ni....


Hari ni ahad,jap lg aku nk kne balik kuantan pulak...adei....penat siut... ok,rentetan seminggu yg lepas.....sabtu mlm gerak balik kuantan jap sbb ade barang tertinggal....siut je....nyesal aku xbwk siap2 kalo x leh balik ipoh dlu sblm g gua musang....sampai je umah kuantan,aku rehat jap pastu gerak menuju ke gua musang....hoh?klate sokmo ambo gi?hahaha....bedal je r...lalu kuala lipis...ni seken taim ikut sini....jln giler2 punya...lalu dekat raub jam dah kul 7...ade lak org tahan nk tumpang....adei naik abis bulu2 kaki ngan bulu2 yg swaktu dgn nya....hahahahaha....berenti r....ceh lelaki rupanya....2org lelaki Russia nk tumpang balik ke kuala lipis....ish...meremang pulak bulu tengkuk aku ni....mau diorg ni gei xpasal ilang dara aku nnt....hahahahaha....tp sux gak r....aku bajet pompuan ,kalo x sronot la sket....hahahaha.....ok,back to the point....xelok bersangka buruk diorang ni gei kea apa....bgus gak diorang ni dari Russia....leh gak aku sembang2 tambah pengetahuan ttg Russia...almaklum r,aku bkn nye penah kluar g obersee....aku xde masa nk g obersee mcm nenet,imma dn lain2 kwn aku.....huhuhuhu....

Pot pet pot pet ngan diorang ni yg agak susah nk difahami Russian englishnya, baru la aku tau diorang ni tgh bikin filem....bkn filem blu ye?ahaks...tp filem hanyut....jgn slh fhm....mmg nama filem tu hanyut ok bkn boyot or whatever....hahahahaha....crita melayu kalo ade org2 putih ni kompom cerita sejarah....sampai je kat tmpt diorang,aku drop diorang pastu b gar namecard aku...mana la tau kut2 diorang dtg lg,leh diorang blanje aku....hahahaha.....

So terus shoot g gua musang....jln mcm dem sgguh....hujan lak tu....adei penat....then smpai,check inn bagai tido r....esok jumpa customer kat sana then shoot g kuala krai...setel kat kuala krai g lak machang....lepak2 sana jap pastu gerak g kota bharu lak.....lepak 2hari woo kat sini....setel smua keje pastu aku gerak r balik kuantan sbb ade appointmen lak esoknya kat cherating....wahlawei...nk je aku bawak tuala ngan sluar mandi tp masa mcm tak izinkan pulak....sampai umah kuantan,lepak mkn tido....pg nya dapat call lak dr boss suh dtg shah alam....ada meeting...ayark boss...apa leh buat....lepas je setel keje kat cherating,balik tido awal....tido awal pn bgn kul 5.30 jgk...dem tul r....tak pasal aku nk kne pecut ala2 maikel shoemaker....hahahahaha.....jgn tiru aksi ini di atas heway ye....kete buruk tp pegi stok 160kmj....x ke giler?kira pecah gak r rekod peribadi biasa 4jam jd 3jam je...huish....

Jd hari ni aku nk pulang ke shah alam balik....esok nk kne g kota bharu lg....adoiiiiiiiiiiiii......!!!

7 comments:

NenekPenne said...

mana tau satu hari nanti dia pelawa ko berlakon dalam filem depa...wahhh eeh kalau dah fames jangan lupa kitaorang tau...

n0n0n said...

hahahahaha.....sape la nk amik sy belakon nenet oi?kompom kaku depan kamera nnt....

Naima is IMMA said...

tersedak perut ko sebut nama aku dalam entri ni... kekeke...

walaweiii giler dowh keje ko... mmg xleh kawen ko... xpasal2 bini tinggal sorg2... hohoho...

ade ker mat russia tu contact ko??? klu dia ajak ko jd pelakon, aku nak join gak...

n0n0n said...

hahahaha....kalo aku kawen pn aku kne amik cuti at least 3 minggu....bg puas hati dlu baru keje balik.....mat russia xde kontek lg....senyap je...cet...ke diorang dh balik russia kut...

Naima is IMMA said...

hahaha...3 minggu tuh...cam omar...usung afa ke hulur ke hilir 2 minggu... tgk hasilnya....~~~ (phm sendiri sudah)

kalau mat rusia x call ko tandenyer ko x layak lar... aiseh, baru nak tumpang glamer ko...

n0n0n said...

hahahahah....omar keje keras kut siang mlm?dia tau yg dia kne keje luar byk so dia bg arr afa ada peneman di waktu kesunyian....hahaha

Naima is IMMA said...

hahaha... same cam ko lar... keje ke hulur ke hilir... bini ofcos kena tinggal... pendek kate omar tu dah jd sifu ko lar kan??? hahaha