Tuesday, March 9, 2010

Kenapa?Kenapa aku kejeholic?

aku sgt la kejeholic skrg ni....adei....nape ek?adakah aku gilakan duit?adakah aku giler nk berjaya?ntah arrr....aku tak rasa lak mcm tu......tp yg pasti aku kejeholic ni sbb nk lupakan seseorang....seseorang yg sgt aku rindui walaupun aku aku tau dia takdenye nk ingat kat aku....adei....nape ar aku mcm ni......

tp aku tetap maintain.....aku maintain solo sampai skrg....dh dekat setahun kut ni?adei.....kata org, tanpa wanita, lelaki takleh idup....betul ke?ntah arrr......adeiiii......biarlah sepi hati tak terubat pn.....aku dh taknak kisah lg.................

7 comments:

mohdhairihassan said...

dun worry...
jodoh tak kemana~
^_^

Naima is IMMA said...

xpe, wat mase ni jer sepi, Insyaallah, bile tiba mase, hati ko akan terisi gak... Keje weiiii... keje.... ko yg kate nak bina empayar sekarang... jgn mengalah bro....

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.byk lagi bunga laen ;p

n0n0n said...

uishhh....tenkiu smua......terharu pulak...muahahahahahahahahahahaha

Naima is IMMA said...

tgk, kan banyak lg yg sayang ko....

n0n0n said...

imma...
ko syg aku tak?hahahahaha...soklan giler terpacul....penat keje mcm ni la jd nya aku...adei

hurly-burly-promulgate said...

hehehe..rilek la bro..